Daisypath Anniversary Years Ticker

Friday, January 02, 2009

同伴

有时候,我满羡慕那些敢自己一个人去旅行的朋友。

虽然我算满独立的;虽然我喜欢冒险与新体验,但是我就是没有勇气自己一个人去旅行。

也许是因为我害怕寂寞,所以不愿自己去旅行。

又或者是因为我的冒险精神还不够,所以总要和朋友同行。

但是,有时候要找到朋友一起去旅行,不简单。

也许朋友A已经去过我要去的地方。

也许朋友B打算和其他朋友去我要去的地方,而我也不好意思跟着去。

心中有个目的地,但是能和我一起出国的朋友并不多。

想到这样,就有些sianz。

2 comments:

Anonymous said...

hello. get ur blog link from a forum regading private driving lesson at ubi. may i noe your instructor no. pls. thanks.


-fifi

小秀秀 said...

hi u may wanna email me at vivian_1129@hotmail.com. dun think is v gd to tell u his number here where everyone can see. anyway he is not fr ubi... he is private and he will go to ur hse to pick u for lesson and u got to drive home after ur lesson.