Daisypath Anniversary Years Ticker

Friday, November 23, 2007

偷闲

昨天早上开完了部门的会议后,有了一个小小的庆生会。由于种种原因,本来每两个月一次的庆生会,已经有五个月没有举办了。所以昨天的小型生日会是为七月到十一月的生日宝宝而设的。除了有好吃的巧克力蛋糕外,也有多类的零食。就这样吃吃、喝喝、聊聊天,度过了一个上午。

下午,又开始忙碌的工作了。就当我在讲电话时,哪吒、阳亭和詹姆斯给了我一个惊喜。没想到,他们竟然一起买了份生日礼物给我!尤其是我和詹姆斯也不是说很要好,所以真的蛮惊讶的。

虽然其中一件礼物有些夸张,也许很少机会能够穿戴,但是我还是会找机会配戴的!真的是谢谢大家咯!

下班后,和哪吒与阳亭到 The Cheesecake Cafe享受一番。我叫了Rum and Rasin cheesecake。不错!不会太甜,带点酒味,吃下去的感觉很特别,也很清新。Chocolate cheesecake虽然比较甜,但是也相当好吃!

所谓“三个女人,一个巴刹”,我们三个女生昨晚就这样聊天、八卦、笑不停。忙碌了四天,能够和好朋友这样找个地方坐下来聊聊天,真的是人间一大享受!






























接下来,我将破例,为了我的好同事好朋友,在我的部落格写一段英文文字。

献给哪吒,To my dear Naj:
See I so good, write an Eng para just for you! :) Just wanna say a big thank you to you for getting me the present and treating me the cheesecake meal. I think I'm fortunate to have you and YT to be my good colleagues cum frens. I guess it is hard to have colleagues who can be good frens too.. so I really treasure you girls. I really enjoyed our gossip moments at the cafe and on the bus. That really brightens up my day after being so stressed for the past 4 days at work. We should have more of such chit chat session! Thank you once again for pre-celebrating my bday with me! ^_^

No comments: