Daisypath Anniversary Years Ticker

Friday, February 15, 2008

2008情人节

和尼尼一起庆祝的第一个情人节。

放工后到尼尼学校找他,而他也安排了一个小小惊喜给我。他跟他学校的“学生会”订了一束花,然后他们便弹吉他边唱情歌。而我在情人节当天,不是听自己的男朋友唱情歌给我听,而是有另一个男人代劳。真奇怪。

在车上,把准备好的礼物送给尼尼 – 一张亲手做的卡片和钱包。而我也受到我的礼物 – 手链和卡片。其实我也猜到他会送手链给我,还猜对“牌子”呢!

然后,我们便前往Central Mall。在那里的Sun with Moon享用了晚餐。接着,便到处走走、拍拍照。

其实,这样的情人节庆祝方式,虽然没什么特别(除了听别的男人唱歌给自己听),但是却也蛮开心的。因为是和身边那重要的他一起度过的嘛!
但是,没想到,就在情人节结束前夕,不开心的事情又在发生。开心的一天就这样给这事情破坏了,让我在哭泣中度过今年情人节的最后一秒钟。

2 comments:

Anonymous said...

The impt point is not tat he din sing for u but he took the trouble to arrange for pple to sing to u, tat is effort as far as i'm concerned.

Sometimes raising expectations too high might hv reprecussions on an otherwise happy relationship. Love someone for who he/she is and not wat u wan he/she to become.

Contentment sometimes is bliss. The glass can be half empty or half full, it all depends on u. Hope to cya soon, maybe after my reservist :)

小秀秀 said...

Papa Joseph! so long no tok to u liao...